donderdag 1 juni 2017

Dag 12

Dag 12
Donderdag 1 juni 2017: mijn zoon Huub (FB-loos) is 28 jaar geworden!
Weer: bij vertrek dichte mist. Later gewoon 30+ gr.
Afgelegde afstand: 87 km en 1830 hm!!!!
Het venijn van deze tocht zit in de staart. Vandaag een onverwacht zware dag. Heel veel klimmen met een stuk van meer dan 2 km en 21% stijging. Soms is het maar beter dat je niet alles van te voren weet. We hebben het weer volbracht en wederom een albegue voor de nacht gevonden. Geen klagen dus. Morgen de laatste etappe naar Santiago. Ik kijk er naar uit. Voor de mensen die zich zorgen over mij maken: ik teken erorm in mijn gezicht maar voel me prima. Ben s'avonds moe, maar dat mag ook na z'n inspanning. Verder geen klachten of pijntjes. M.a.w. het gaat prima met mij en geniet volop.
Helpen jullie bij mijn actie, "Stop! ALS" en doe een bijdrage in de digitale collectebus op https://www.alsacties.nl/actie/henri-ververs-3

Geen opmerkingen: