woensdag 31 mei 2017

Dag 11

Dag 11
Dinsdag 31 mei 2017
Weer: droog. 25 - 30 gr
Afgelegde afstand 102 km 1200 hm
Van Vilavella naar Allariz

Vanochtend vroeg weg gegaan. Ik heb overnacht in een hostel wat vol zit met tunnelbouwers. Stoere mannen die hun grote truck voor het hostel parkeren. De Camino heeft zich in tweeën gesplitst. Het noordelijke traject is met de fiets niet te doen. Het zuidelijke traject, wat ik volg, gaat voor over de N525. Soort van provinciale weg. Goed te fietsen. Ik heb nog een paar keer een afkort route genomen maar iedere keer op nagenoeg onberijdbare geitenpaden terecht. Dus maan niet te veel gedaan :). Ondanks dat er vandaag ook weer stevig geklommen moest worden, wel goed opgeschoten. De finish komt in zicht. Volgens Google maps nog 127 kilometer. Dat betekent dus dat ik waarschijnlijk vrijdag in Santiago zal aankomen.

Helpen jullie bij mijn aktie, "Stop! ALS" en doe een bijdrage in de digitale collectebus op https://www.alsacties.nl/actie/henri-ververs-3

Kijk voor meer foto's op Facebook.

Geen opmerkingen: