maandag 29 mei 2017

Dag 09

Dag 09
Maandag 29 mei 2017
Weer: regen en droog. 20 gr
Afgelegde afstand: 78 km
Van Tabara naar Asturianos
De dag begon vandaag minder: regen! Eerst maar ontbijten en dan de regen spullen opzoeken. Gelukkig viel het met de modder op de paden mee. Om een uur of elf werd het gelukkig droog. De route heeft vandaag van alles in zich. Pistes, smalle paden en prachtige vergezichten. De streek is er verlaten en er zijn weinig albergues. Vandaag slaap ik in een albergue, een bijgebouw van een sporthal, waar zelfs mensen op de grond in de gang slapen. Gelukkig heb ik nog een stapelbedje. Back to basic. Ik ben heel erg blij met de vele donaties voor mijn actie tegen ALS. Grote en kleine bedragen, het motiveert mij enorm om door te gaan.
Helpen jullie bij mijn aktie, "Stop! ALS" en doe een bijdrage in de digitale collectebus op https://www.alsacties.nl/actie/henri-ververs-3

Geen opmerkingen: